Practical Joke gaat live van 18 tot 24 maart 2019 |
Joke Himpens Practical Joke
 |
18 - 24.3.2019 |
zie/voir Facebook Practical Joke |
Facebook |
Plus d'info
|
Online Facebook groepschat - Structured beantwoord al je vragen |
|
18 - 24.3.2019 |
20.00 - 21.30 |
Facebook |
Plus d'info
Het event: Altijd al willen weten wat een professional organizer nu allemaal doet en hoe we te werk gaan? Professional organizer Kenny beantwoordt tijdens deze 1,5 uur durende live infosessie al je vragen en geeft tips en tricks om nog georganiseerder door het leven te gaan :).
Doelpubliek: Iedereen van jong tot oud
Datum: Van maandag 18.3.2019 tot en met zondag 24.3.2019
Aanvangsuur en duur: 20.00 - 21.30 uur
Locatie: Facebook: https://www.facebook.com/structuredprofessionalorganizing
Taal: Nederlands
Toegangsprijs: Gratis
Hoe en waar inschrijven: Inschrijven is verplicht en kan via e-mail naar kenny@structured.be of via Facebook Messenger https://www.facebook.com/structuredprofessionalorganizing. Vergeet bij je inschrijving zeker niet al je vragen vooraf op te lijsten en door te sturen.
Meer info: https://www.structured.be
Aanbieding: Structured biedt aan alle deelnemers 35 euro korting bij het intekenen op een organizingtraject van minimum 4 uur.
|
Achter de schermen bij een Professional Organizer – Practical Joke laat in haar kasten neuzen |
Joke Himpens Practical Joke
 |
18.3.2019 |
10.00-12.30 |
Korbeek-Dijle |
Plus d'info
Het event: “Nergens beter dan thuis”. Serieus? Toch voor een workshop, dacht Joke. Want wààr beter dan in haar gezellige HeadQuarter vertelt Joke jullie over home-organizen. Is het een trend, onder invloed van de Marie Kondo’s van deze wereld, of is het méér dan dat.
Wie een saaie uiteenzetting verwacht, is eraan voor de moeite (en kent Joke nog niet ;-) ). Bereid je voor op een inspirerende trip, letterlijk als je wil, doorheen het huis. Niet om te tonen hoe het moét – want aan belerende vingertjes heeft Joke zelf een hekel. Maar om te tonen hoe het kan én mag.
Orde in een kleerkast of een wasplaats is 1 ding, maar hoorde je al over Tupperware-tinder of de transitruimte in huis?
Ik wed, jullie gaan met een berg tips en goesting naar huis. Maar niet voordat jullie geproefd hebben van die za-li-ge homemade wafeltjes.
Locatie: Nijvelsebaan 116, 3060 Korbeek-Dijle (parkeren kan makkelijk om de hoek in de Blokkenstraat)
Kostprijs: 35 euro (drankjes en versnapering inbegrepen)
Meer info over Practical Joke: vind je op www.practicaljoke.be
Interesse en inschrijven? Stuur een mail naar joke@practicaljoke.be
|
Behind the scenes infosessie - Binnenkijken bij een Professional Organizer |
|
18.3.2019 |
9.30 - 12.00 |
Landen |
Plus d'info
Over het event: Altijd al willen weten hoe een Professional Organizer leeft en werkt? Tijdens deze 2,5 uur durende infosessie neuzen we letterlijk in de kasten ten huize van Structured. Professional Organizer Kenny vertelt je aan de hand van een rondleiding in zijn huis hoe hij de dingen aanpakt, beantwoordt al je vragen en geeft tips en tricks om je kasten, ruimtes en leven (nog beter) te structureren. Uiteraard zal een hapje en een tapje niet ontbreken :)
Doelpubliek: Iedereen van jong tot oud
Datum: Maandag 18.3.2019
Plaats & locatie: Limburglaan 11, 3400 Landen (er is voldoende gratis parkeergelegenheid in de wijk)
Duur en aanvangsuur: 9.30 - 12.00 uur
Taal: Nederlands
Toegangsprijs: 35 euro (drankjes en versnapering inbegrepen)
Hoe en waar inschrijven: Inschrijven kan via mail naar kenny@structured.be of via Facebook Messenger https://www.facebook.com/structuredprofessionalorganizing
Meer info: https://www.structured.be
Aanbieding: Structured biedt aan alle deelnemers 35 euro korting bij het intekenen op een organizingtraject van minimum 4 uur.
|
Life-time workshop voor ouders met kids tot 12 jaar |
|
18.3.2019 + 23.3.2019 |
19.30 - 21.30 + 10.00 - 12.00 |
Nazareth |
Plus d'info
Over het event: In deze workshop staan we stil bij jouw huidige en ideale investering in relatie & tijd. Hoe kun je meer komen tot deze ideale investering in relatie & tijd? Waarop zeg je 'ja' en zijn de drijfveren in jouw leven? Hoe zet je deze nog meer in hun kracht ? En... tegen welke stoorzenders zeg je liever 'neen' of wil je verder mee aan de slag dankzij de vele tips en tricks!
Doelpubliek: Ouders met kinderen tot 12 jaar
Locatie: CC De Brouwerij, Stationsstraat 3 B, 9810 Nazareth
Aanvangsuur:
Maandag 18.3.2019: 19.30 - 21.30 uur
Zaterdag 23.3.2019: 10.00 - 12.00 uur
Taal: Nederlands
Toegangsprijs: 15 euro, drankje en hapje en worksheets inbegrepen.
Hoe inschrijven: Inschrijven is verplicht en kan via: info@katyvanderstraeten.be. Opgelet: beperkt aantal deelnemers.
Meer info: www.katyvanderstraeten.be of www.life-timecoach.be, Facebookpagina's: Life-timecoach of Katy Vanderstraeten coach/therapeut
|
Workshop 'Creatief opbergen' |
|
19.3.2019 |
14.00-16.30 |
Houthalen-Helchteren |
Plus d'info
|
Webinar 'Schep orde in je digitale fotochaos en maak eindelijk dat langbeloofde fotoalbum' |
|
19.3 + 23.3.2019 |
10.00 |
Online (webinar) |
Plus d'info
Over het event: Weet je niet waar te beginnen als het om het organiseren van je duizenden digitale foto's gaat? Met een goed systeem kan je zoveel meer uit die mooie herinneringen halen, maar dan moet je eerst weer orde in die digitale chaos zien te scheppen. In dit webinar deelt Ilse van in.orde professional organizing de handigste tips 'n trics om te beginnen met dat digitale fotoklassement. Een basis waarmee je zelf verder aan de slag kan om een gebruiksvriendelijk systeem op te zetten en daarna eindelijk dat langverwachte fotoalbum te maken.
Aanvangsuur:
- dinsdag 19/3 om 10u
- zaterdag 23/3 om 10u
Duur: Telkens 60 minuten
Taal: Nederlands
Toegangsprijs: 7,5 euro
Hoe en waar inschrijven: Inschrijven kan hier: https://dinge77.webinargeek.com/nationale-organizing-week-2019-orde-in-je-digitale-fotochaos
Andere nuttige informatie
Bij deelname aan het webinar krijgt je de tips 'n trics ook als download toegestuurd om er zelf mee aan de slag te gaan.
Bovendien krijg je 50% korting op het kennismakingsgesprek voor een organizingsessie als je het gesprek binnen de 7 dagen na het laatste webinar boekt.
|
Séance d'information: 'Le Home Organising' |
Sophie Bascour So Organised
 |
20.3.2019 |
Entre 8h à 12h (1/2h) |
Uccle |
Plus d'info
|
Lezing 'Zeg vaarwel tegen uitstel' |
|
20.3.2019 |
10.30 - 11.30 + 14.00 - 15.00 |
Leuven |
Plus d'info
Over de lezing: Uitstellen is menselijk maar het kan ook een duiveltje zijn dat onze plannen dwarsboomt. In deze lezing kom je meer te weten over uitstelgedrag en hoe je dit kan aanpakken, vriendelijk maar vastberaden! Doelpubliek: Alle geïnteresseerden Locatie: Provinciehuis, Provincieplein 1, 3000 Leuven. Op wandelafstand van het station. Er is ondergrondse parking aan gunstige tarieven.
Uur:
- Eerste lezing: 10.30-11.30 uur
- Tweede lezing: 14.00 - 15.00 uur
Prijs: Vooraf inschrijven. Vooraf inschrijven: 15 euro / Ter plaatse 18 euro (drank en versnapering inbegrepen)
Taal: Nederlands
Hoe inschrijven? Inschrijven is verplicht. Via mail naar vinciane.steen@b-organised.be.
Meer info: Meer info op www.b-organised.be
Andere nuttige info: In de namiddag is er op hetzelfde tijdstip een workshop voor kinderen. Meer info: zie ‘Kinderworkshop: Maak je eigen opberger’
|
Speeddating met een professional organizer |
|
20.3.2019 |
12.00-13.30 + 16.00-17.00 |
Leuven |
Plus d'info
Het event: Zin om je spullen, administratie, uitstelgedrag of tijdverlies aan te pakken? Maak kennis met een professional organizer en ga naar huis met vijf TOP TIPS.
Doelpubliek: Alle geïnteresseerden
Locatie: Provinciehuis, Provincieplein 1, 3000 Leuven. Op wandelafstand van het station. Er is ondergrondse parking aan gunstige tarieven.
Uur:
- 12.00 tot 13.30 uur: Lunchlezing met broodjes
- 16.00 tot 17.00 uur: Lezing
Prijs: Vooraf inschrijven is verplicht
Lunchlezing met broodjes: 15 euro / Betaling ter plaatse: 18 euro (indien nog plaats)
Lezing enkel: 10 euro / Betaling ter plaatse: 12 euro (drank en versnapering inbegrepen)
Taal: Nederlands
Hoe inschrijven? Inschrijven is verplicht. Mail naar vinciane.steen@b-organised.be
Meer info: www.b-organised.be
|
Kinderworkshop: ‘Maak je eigen opberger’ |
|
20.3.2019 |
14.00 - 15.00 |
Leuven |
Plus d'info
Over het event: Wil je een opgeruimd bureau, ben je graag creatief bezig, kom dan naar dit creatieve atelier om leuke en originele opbergers te maken.
Doelpubliek: Kinderen van 8 tot 12 jaar (max. 8 deelnemers)
Locatie: Provinciehuis, Provincieplein 1, 3000 Leuven. Op wandelafstand van het station. Er is ondergrondse parking aan gunstige tarieven. Uur: 14.00 – 15.00 uur Taal: Nederlands Hoe inschrijven? Inschrijven is verplicht en kan via mail naar vinciane.steen@b-organised.be Prijs: Vooraf inschrijven: 10 euro / Ter plaatse 12 euro (drank en versnapering inbegrepen) Meer info: Meer info vind je op www.b-organised.be Andere nuttige info: Op hetzelfde tijdstip is er een interessante lezing door voor volwassenen. Meer info: zie ‘Speeddating met een professional organiser’.
|
Atelier 'Ranger et redorer coûte moins cher que déménager' |
Sophie Bascour So Organised
 |
21.3.2019 |
20h à 22h |
Uccle |
Plus d'info
Sujet de l'atelier: Votre intérieur ne correspond plus à vos goûts actuels? Vous avez l’impression de manquer de place dans votre chez vous? Vous hésitez à déménager? Vous êtes en plein questionnement? Cet atelier est fait pour vous! Experte en rangement, je me suis associée à Fabienne de ‘L’atelier de Plaisirs d’intérieur » experte en décoration. Toutes les deux, nous vous donnerons des conseils sur mesure pour que votre habitation redevienne votre «Home Sweet Home». Lieu: L’atelier de Plaisirs d’intérieur, situé rue Beeckman n°77 à 1180 Uccle Timing: 20h à 22h
Infos pratiques:
- Coût: 120€
- Inscription indispensable sur le site ou par mail info@so-organised.be ou par téléphone au 0478/271 381 - le paiement vaut inscription
- Nombre de places limité
- Pour l’atelier: apportez des photos de la ou des pièce(s) que vous désirez « relooker »
- Boissons et petites dégustations prévues
- Outils de synthèse à emporter
Langue: Français
Plus d’infos: www.so-organised.be
Offre: So Organised offre aux participants qui désirent commencer un coaching en rangement 50€ de réduction sur le diagnostic.
|
Lezing 'Start to organise' |
|
21.3.2019 |
19.30 - 22.00 |
Lokeren |
Plus d'info
Het event: 'Start to organise' biedt inzicht in: 'chaos', 'koopgedrag', 'opruimen' en 'timemanagement'. Via tips en tricks wordt een aanzet voor een meer georganiseerd en opgeruimd leven gegeven, zodat je meer rust en ruimte krijgt.
Doelpubliek: Alle geïnteresseerden
Datum: Donderdag 21 maart 2019
Uur: 19.30 - 22.00
Locatie: CC Lokeren - Kerkplein Kerkplein 5 - 9160 Lokeren
Taal: NL
Toegangsprijs: 11 euro
Hoe inschrijven: Inschrijven kan via Vormingplus Waas en Dender (Code: 195848) - www.vormingpluswd.be (Inschrijven is verplicht en kan tot 10 dagen voor de start van de activiteit)
Meer info over professional organizer Katrijn Declerck: www.ademruimte.org
|
(Beroeps)opleiding ‘Ik word professional organizer’ |
Sara Van Wesenbeeck Barking Dogs
 |
21.3.2019 & 22.3.2019 & 27.4.2019 |
9.00-18.00 |
Geetbets |
Plus d'info
ZO WORD JE PROFESSIONAL ORGANIZER (ook wel 'opruimcoach', 'home organizer' of 'organizing coach' genoemd): Ben je een geboren en gepassioneerd organizer en wil je er ook je beroep van maken? Of ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging?
Dan is de unieke, inspirerende en praktische opleiding ‘Ik word professional organizer’ van Barking Dogs en professional organizer Sara Van Wesenbeeck beslist iets voor jou!
Met deze driedaagse opleiding leg je stevige funderingen voor je carrière als professional organizer en voor je organizing-bedrijf. Na de beroepsopleiding kun je meteen aan de slag als zelfstandig professional organizer die in een thuisomgeving aan de slag gaat.
DOELGROEP: Voor al wie home organizer wil worden en een organizing-bedrijf in de markt wil zetten.
LOCATIE: De Heerlijckyt van Elsmeren in Geetbets
DATA & UUR: 21 maart + 22 maart + 27 april 2019, telkens van 9.00 tot 18.00 uur
TAAL: Nederlands
MEER INFO: www.barkingdogs.be/nl/we-train/opleiding-ik-word-professional-organizer/
INSCHRIJVEN VOOR DE OPLEIDING: info@barkingdogs.be (schrijf snel in, want het aantal deelnemers is beperkt)
|
After Work chez So Organised |
Sophie Bascour So Organised
 |
22.3.2019 |
18h à 20h |
Uccle |
Plus d'info
Sujet: «Le rangement, une nouvelle philosophie»
Vous découvrirez que le Home Organising est un art de vivre qui a pour objectifs:
- de vous simplifier la vie
- d’améliorer votre quotidien
- de consommer plus éco-responsable
En adoptant cette philosophie de vie, vous vous sentirez plus serein(e). Vous serez rempli(e) d’ondes positives pour de nouveaux projets. Lieu: Rue Lincoln 84 à 1180 Uccle Timing: 18h à 20h Infos pratiques:
- Coût: 40€
- Inscription indispensable par mail info@so-organised.be ou par téléphone au 0478/271 381 - le paiement vaut inscription
- Nombre de places limité
- Boissons et petites dégustations prévues
- Outils de synthèse à emporter
Langue: Français
Pour plus d’info: www.so-organised.be
Offre: Si vous vous inscrivez à ma newsletter (via le site ou la page Facebook), vous bénéficierez d’un bon de réduction de 10€.
|
Atelier 'En finir avec le désordre pour harmoniser sa vie!' |
Nathalie Crahay Range ta vie
 |
23.3.2019 |
10.30 - 12.30 |
En ligne (webinar) |
Plus d'info
Sujet de l’atelier:
Atelier en ligne! Peu importe où vous vous trouvez, vous pouvez suivre cet atelier depuis chez vous en direct dans une salle de réunion virtuelle. (Zoom)
Vous avez accumulé beaucoup de choses inutiles chez vous ces dernières années et vous ne savez pas par où commencer?
L’atelier propose une séance de 2h00 pendant lesquelles vous découvrirez: - les différentes causes du désordre et de la désorganisation, et les conséquences sur votre quotidien, - Comment ranger efficacement: désencombrer, trier, réorganiser, - Comment appliquer un ensemble de méthodes pour que votre intérieur reste rangé, - Par où commencer et quel matériel utiliser, - Les règles incontournables pour bien organiser son espace, - Comment créer votre plan d’action personnalisé.
Cet atelier est proposé par Nathalie Crahay, home organiser et consultante en Feng-shui occidental. Elle accompagne les personnes pour désencombrer et réorganiser leur habitation afin de retrouver de la sérénité dans leur vie et retrouver l'élan dans leurs projets.
Après l'atelier, Nathalie vous propose un suivi avec un coaching en ligne pendant 30 minutes. L'occasion de lui poser toutes les questions que vous souhaitez, après être passé de la théorie à la pratique!
Nombre de personnes: 10 personnes
Accès: Dès votre inscription, vous recevrez le lien vers la salle de réunion virtuelle. Si vous n'avez jamais participé à ce genre d'évènement en ligne, pas de problème, tout vous sera expliqué en détail dans l'email de confirmation d'inscription.
Prix: 59 euro/atelier (comprend un rendez-vous de 30 minutes personnalisé)
Inscriptions: +32 478 23 53 42 (Nathalie Crahay) ou nathalie@range-ta-vie.com
Plus d’informations: www.range-ta-vie.com
|
La paperasse s'entasse? Simplifions-nous la vie! |
Fabienne Goubille Alors on range
 |
23.3.2019 |
9.30 - 12.00 (pause comprise) |
Liège |
Plus d'info
Sujet de l’atelier:
Que ce soit à la maison ou au boulot,
- Comment le coaching en désencombrement et en rangement peut aider?
- Dédramatisons la gestion des papiers, des mails et de l’ordinateur!
- Comment traiter l’information de façon simplifiée?
- Quel minimum conserver?
- Comment classer de façon allégée et structurée?
Lieu: Rue de la Boucherie, 17 à 4000 Liège, salle La Bulle Gipsy Yogi
Infos pratiques:
- Coût: 30 euro
- Inscription indispensable par mail: fabienne@alorsonrange.be ou par téléphone: 0470 66 63 78
- Outils de synthèse à emporter
- Collation prévue pendant la pause
- Nombre de places limité
Langue/Taal: FR
Plus d’informations: http://www.alorsonrange.be/news/la-paperasse-sentasse-simplifions-nous-la-vie/
|
Atelier 'Home Organising' |
|
23.3.2019 |
10.00-13.00 |
Bruxelles |
Plus d'info
Contenu:
Dans nos vies d'aujourd'hui, le temps que nous avons pour ce qui est ESSENTIEL fait trop souvent défaut. Grâce à la méthode du Home Organising on désencombre, on chasse le superflu, pour ensuite mieux réorganiser le tout. Résultat: une habitation où il faut bon vivre, où l’on peut vraiment se ressourcer. Des habitudes prises qui nous permettent de gagner du temps et de CONSOMMER MOINS, MAIS MIEUX. PROGRAMME: • Les causes de l’encombrement d’une maison : votre profil psychologique, celui de votre entourage, les causes externes, … • Quels sont les points d’amélioration chez vous? • Par quelle pièce commencer? • LA méthode pour vous permettre de passer à l’action très rapidement et aller jusqu’au bout! • Les conseils rangement pour tout ranger en un clin d'oeil. Cette session sera conviviale, interactive, bref, l’occasion de passer un bon moment ensemble et de lier l’utile à l’agréable.
Date: samedi 23 mars de 10h00 à 13h00
Adresse: Chaussée de Wavre 1517, 1160 Auderghem
Inscription: www.ecozy.be/ateliers
Coût: 25 €/personne
INFOS: celine@ecozy.be
|
Marie(t) Kondo brunch |
|
24.3.2019 |
10.00-12.30 |
Lembeke |
Plus d'info
Over het event:
Ben jij ook zonder ‘opruim-genen’ geboren? Krijg jij ook geen grip op al die chaos in jouw huis en hoofd? Droom jij ook van meer tijd voor jezelf en gin-tonics met jouw vriendinnen? En vraag jij jou ook af of Marie-Kondo nu eigenlijk een beetje ‘zottekes’ is … of dé oplossing voor al jouw troubles? Professional Organizer en Life Coach Riet Van Rompaey stel haar armen én haar deuren open en verwelkomt jou bij haar thuis op de brunch.
Geen grote zaal, geen ongezellige kamer. Gewoon, in haar living.
Ze dompelt jou onder in de wereld van opruimen, organiseren en ‘goede gewoontes’. En ze antwoordt op alle vragen die je nooit durfde te stellen.
Je keert terug naar huis met een hoofd vol zin-spiratie en heel concrete en bruikbare tips om opnieuw rust, overzicht én tijd te creëren in jouw leven.
Datum: Zondag 24 maart 2019
Uur: 10.00 – 12.30
Waar: bij Riet thuis in Lembeke (Oost-Vlaanderen)
Toegangsprijs: 35 euro (brunch-hapjes en bubbels inbegrepen)
Hoe inschrijven: stuur een mailtje naar riet@happywerkendemama.be
Meer info over Happy Werkende Mama: vind je op www.happywerkendemama.be
PS. Is Lembeke net iets te ver voor jou? Of heb je een aantal vriendinnen met dezelfde ‘nood’? Dan kom ik heel graag naar je toe voor een gezellige workshop-in-jouw-living. He-le-maal op maat !
|
Win je eigen Organizingteam! - 4 professional organizers komen naar je toe |
|
18 - 24.3.2019 |
In overleg met de winnaar |
Thuis bij de winnaar |
Plus d'info
Over het event:
- Schreeuwen jouw huis en je spullen jou ook OrganiseMe toe?
- Wil jij graag je paperassen en administratie terug in.orde?
- Droom jij van een Structured garage waar ook plaats is voor... jouw auto?
- En wil jouw gezin heel graag opnieuw een Happy Werkende Mama in huis?
Waag dan nu je kans!
Doelpubliek: Iedereen van jong tot oud
Locatie: Bij de winnaar thuis
Duur en aanvangsuur: Nader te bepalen met de winnaar
Datum: De wedstrijd loopt van maandag 18.3.2019 tot en met zondag 24.3.2019 23.59 uur
Taal: Nederlands
Tarief: Gratis
Hoe deelnemen:
Laat ons zo snel mogelijk via het formulier< https://www.organizingdreamteam.be/> op onze website weten waarom JIJ ons ‘duwtje in de rug’ verdient (want deelnemen kan maar tot zondag 24 maart, 23.59 uur). En wie weet krijg jij dan binnenkort wel de hulp van ons dream team!
Hoe inschrijven voor de wedstrijd: Inschrijven kan via https://www.organizingdreamteam.be
Meer info: https://www.organizingdreamteam.be
Andere nuttige informatie: Een team van 4 Professional Organizers komt gratis bij jou langs. We bekijken samen met jou waar jij zoal ‘vastloopt’ en wat je anders wil. En vervolgens komen wij (dat zijn Charlotte, Ilse, Kenny en Riet) een dag naar je toe om samen aan de slag te gaan. Zodat jij eindelijk weer orde, overzicht en rust in je huis (én hoofd) ervaart.
|
OrganiseMe at home - workshop aan huis |
|
Datum naar keuze |
Naar keuze |
Bij jou thuis |
Plus d'info
Over het event: Ben je ook overweldigd door al die opruimtips die je rond de oren vliegen en zie je het bos door de bomen niet meer? (Hoezo, jij vouwt je kleren nog niet à la Marie Kondo op?)
Of vind je sommige zaken heel logisch (ja ik weet dat ik mijn kleerkast moet uitrommelen en ja ik heb misschien teveel spullen), maar je hebt geen idee hoe je kan starten?
Je to-do lijstje wordt alleen maar langer, je blust vooral brandjes en je heb geen grip meer op de chaos in je huis én je hoofd?
Maar geen tijd of zin om een workshop bij te wonen op lokatie? OrganiseMe komt graag bij je thuis om een workshop op jouw maat te geven.
Samen met vrienden of familie die ook nood hebben aan meer rust in huis of in hun hoofd (nee, je bent echt niet alleen!) gaan we aan de slag met advies en concrete tips!
Een 'georganiseerd' leven komt niet vanzelf - het is het resultaat van specifieke gewoontes en routines die je helpen om een opgeruimd hoofd en omgeving te creëren op lange termijn.
Maar hoe doe je dat dan en vooral hoe hou ik het zo? Met deze vragen gaan we aan de slag tijdens een workshop (én gezellige avond) waarin jij leert ontspullen, opruimen en organiseren in het comfort van je eigen woning!
Doelpubliek: Iedereen die graag aan de slag wil met concrete tips en advies! Minimum 5 deelnemers - maximum 12 deelnemers
Locatie: Bij jou thuis
Duur van de workshop: 2,5 uur
Kostprijs: 200 euro – maar als je een workshop aan huis aanvraagt tijdens de Belgische Organizing Week (van 18 - 24 maart 2019) krijg je een korting van maar liefst 50 euro!*
* Workshop kan plaatsvinden op data naar keuze na de Organizing Week.
Taal: Nederlands en Engels
Interesse? Stuur een mail naar hello@organiseme.be of bel me op op het nummer 00 (32) 496 75 96 10
Meer info over OrganiseMe: www.organiseme.be
|